دانلود طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی
طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی ، در هزاره سوم شركتها و مؤسسات به دليل رقابت شديد در عرصه اقتصادي، تنوع بسيار بالاي محصولات، جهاني شدن و مواردي از اين قبيل نيازمند تبليغات هدفمند و گسترده براي معرفي محصولات و خدمات خود به مشتريان ميباشند.
مشخصات فایل طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی
عنوان: طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی
موضوع: کسب و کار
زبان: فارسی
صفحات: 24 صفحه
فرمت : doc
حجم فایل : 2.15 مگابایت
قیمت: 25,000 تومان
وجود شركتهاي تبليغاتي براي پاسخگويي به اين نياز و مهمتر از آن استفاده از تكنولوژي نوين براي ارائه خدمات مناسب به مشتريان از جمله نيازهاي عصر حاضر است.
تمامي كساني كه حتي براي لحظاتي در خيابانهاي شهر حضور دارند تنوع تبليغات و اطلاعرساني بصري را به خوبي مشاهده مينمايند.
انواع و اقسام تبليغات و پيامهاي اطلاعرساني بيلبوردي، بنري، تختهاي، تراكتي و … خيابانها را به شهر تبليغات تبديل كرده است.
با توجه به اصل گسترش دايره نفوذ پيام (افزايش عددي مخاطبين پيام)، به عنوان يكي از مهمترين اصول تأثيرگذاري پيام تبليغاتي، بسياري از سازمانها و شركتها ترجيح ميدهند براي معرفي محصولات و خدمات و اطلاعرساني خود از بيلبوردها و تابلوهاي نصب شده در شهر استفاده نمايند.
كيفيت چاپ بر روي تابلوها و بيلبوردها نيز مورد توجه افراد علاقهمند به اينگونه تبليغات است.
يكي از بهترين شيوههاي چاپ، استفاده از پرينترهاي لارج فورمت است. اين پرينترها، چاپگرهايي هستند كه با بهكارگيري سيستم جوهرافشان براي چاپ بر روي انواع مواد چاپي از جمله فلكس، بنر، وينيل، مش و همچنين جهت چاپ بيلبوردهاي تبليغاتي، تابلوهاي سر در مغازهها و فروشگاهها، پوسترهاي بزرگ تبليغاتي در فضاي باز، تبليغات بر روي بدنه وسايل نقليه و سطوح خارجي ساختمانها مورد استفاده قرار ميگيرند.
اين دستگاهها جزء سيستمهاي چاپ ديجيتالي محسوب ميشوند و تنها روش معقول براي چاپ روي فلكسي، بنر و استيكر هستند. استفاده از اينگونه پرينترها باعث كاهش هزينهها شده و محصولاتي با كيفيت بسيار بالا را به مشتريان عرضه مينمايد.
مزيتهاي ذكر شده باعث استفاده كاربران از اينگونه پرينترها شده است.
لذا، در اين طرح سعي شده، اهميت، ضرورت، مراحل راهاندازي و گسترش يك شركت تبليغاتي با تكنولوژي پرينترهاي لارج فورمت و جايگاه واقعي اينگونه شركتها در ارائه مناسب تبليغات و اطلاعرساني بيان گردد.
سرفصل های فایل :
- مقدمه
- اهداف و ضرورتها
- معرفي شركت
- تجزيه و تحليل صنعت
- دورنماي شركت/ شرح كسب وكار
- معرفي محصول/ خدمات
- برنامه عملياتي و توليد:
- برنامه بازاريابي
- ساختار سازماني
- برنامه زمانبندي و عمليات
- ارزيابي و مديريت خطرپذيري
- برنامه مالي
- ماشينآلات و تجهيزات فني
- تجهيزات اداري، دفتري و پشتيباني
- وسائل نقليه
- پيشبيني مالي طرح
- برآورد هزينه ها