دانلود زندگی نامه استیو جابز موسس اپل

دانلود زندگی نامه استیو جابز موسس اپل

استیو جابز یکی از موثرترین افراد در ایجاد تحول در عصر تکنولوژی بوده است. حتی منتقدینش هم باور دارند که او یک اسطوره است. این میکروکتاب زندگی واقعی جابز را به تصویر می‌کشد و از تمام لحظه‌ها و تصمیم‌هایی می‌گوید که برخی در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده‌اند.

مشخصات فایل زندگی نامه استیو جابز

عنوان: زندگی نامه استیو جابز

موضوع: بیوگرافی

نویسنده : والتر آیزاکسون

مترجم: والتر آیزاکسون

زبان: فارسی

صفحات: ۵۳۲ صفحه

فرمت : PDF

قیمت: رایگان

 

درباره کتاب :

 با خواندن این کتاب و شناخت استیو جابز واقعی شگفت‌زده می‌شوید و می‌خوانید که چرا اپل بدون استیو جابز بی‌معنا بود. این تنها کتابی است که با رضایت خود جابز چاپ شده و جالب است بدانید که خودش هرگز زندگی‌نامه‌اش را نخواند. این کتاب ۳ ماه بعد از فوت جابز منتشر شد و در کمتر از ۲هفته رکورد فروش را شکست.

 

درباره نویسنده :

والتر آیزاکسون، نویسنده و زندگی‌نامه نویس معروف آمریکایی است. والتر مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سی.ان.ان و برای مدتی هم مدیرعامل روزنامه تایمز بوده است. توانایی نویسندگی‌اش به حدی است که او را جز نوابغ نویسندگی به سبک امروز می‌دانند. والتر علاوه‌بر زندگی جابز زندگی‌نامه انیشتین و بنجامین فراکلین را هم نوشته است. نوشتن زندگی‌نامه جابز ۲سال و با ۴۰ مصاحبه طولانی با استیو و تمام نزدیکانش نوشته شد. والتر در ابتدا از استیو می‌خواهد که هرگز نظری روی کتاب ندهد و جابز هم می‌پذیرد اما هرگز فرصت خواندن آن را پیدا نمی‌کند.